Klacht of wens

Klacht of wens

We vinden het belangrijk dat je tevreden bent over Pensioenfonds TNO. Is er iets wat we kunnen verbeteren? Dan horen we het graag. Je kunt voor een klacht of een suggestie hoe we onze service kunnen verbeteren onderstaand formulier gebruiken.

In het Klachtenreglement kun je lezen hoe we met klachten omgaan of bekijk het stappenplan.

Ben je het niet eens met de uiteindelijke oplossing, dan kun je contact opnemen met het bestuur van het pensioenfonds. Ben je het daar ook niet mee eens, dan kun je je wenden tot de Ombudsman Pensioenen voor bemiddeling. Of je kunt je wenden tot de Geschillen Instantie Pensioenfondsen waarbij het fonds is aangesloten. Deze geschilleninstantie beoordeelt de uitvoering van de pensioenregeling. Je kunt je geschil ook voorleggen aan de burgerlijke rechter.

Wil je weten hoe het stappenplan eruit ziet bij een klacht? Open dan het stappenplan of bekijk de afbeelding hiernaast.

Formulier

Vul hieronder je gegevens in met een omschrijving van je klacht of wens.
Meneer/mevrouw *

Met het versturen van dit formulier ga je akkoord met het opslaan van je gegevens in de database. Zie voor meer informatie ons privacybeleid.