Klacht of wens? Zo gaan we daarmee om

Klacht of wens? Zo gaan we daarmee om

We vinden het belangrijk dat duidelijk is hoe we met klachten omgaan en dat je weet welke mogelijkheden er zijn als je het niet eens bent met de uiteindelijke oplossing.

We hebben al die informatie over hoe je een klacht of wens kunt doorgeven overzichtelijk bij elkaar gezet op een speciale pagina op de site. Ook hebben we daar een overzichtelijk stappenplan aan toegevoegd, waarin we uitleggen hoe we met klachten omgaan. In dat stappenplan is ons klachtenreglement als het ware samengevat. Je kunt dit klachtenreglement uiteraard ook nalezen in de Interne klachten- en geschillenregeling.

Ben je het niet eens met de uiteindelijke oplossing, dan kun je contact opnemen met het bestuur van het pensioenfonds. Ben je het daar ook niet mee eens, dan kun je je wenden tot deĀ Ombudsman Pensioenen. De ombudsman beoordeelt de uitvoering van de pensioenregeling. Maar we hopen uiteraard dat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Dus heb je een klacht of wens: ga naar klacht of wens en vul onderaan die pagina het formulier in om je klacht of wens aan ons door te geven.